Regulamin
SKLEPU INTERNETOWEGO
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep www.powsigirki.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.powsigirki.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.powsigirki.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.powsigirki.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawne niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
- SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.powsigirki.pl.
- SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – VERA Agnieszka Dychowska, ul. Klonowa 8, 61-160 Daszewice
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
- Sklep www.powsigirki.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
- Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
- Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.powsigirki.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 pkt 5 oraz 6 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- formularz odstąpienia od umowy,
- niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności, którego podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166), przy ul. Grunwaldzkiej 186
- płatność przelewem tradycyjnym, w przypadku, którego wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 59116022020000000451741740 (Bank Millennium)
- W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej, BLIK, karty płatniczej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
- Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu, chyba że informacja w opisie produktu stanowi inaczej.
§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
- Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
- Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
- czas kompletowania Produktów wynosi 2 dni roboczych,
- dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
- Czas realizacji zamówienia jest liczony w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 5 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
§ 7
REKLAMACJA PRODUKTU
- Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
- podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
- Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
- zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@powsigirki.pl lub pisemnie na adres: Powsigirki, ul. Klonowa 8, 61-160 Daszewice
- w powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
- dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt,
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
- w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
- w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
- pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
- obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
- w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
- odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
§ 8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
- W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Powsigirki, ul. Klonowa 8, 61-160 Daszewice
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
- Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
- Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności – od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
§ 9
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.
- Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
§ 10
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 11
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@powsigirki.pl
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób
§ 12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
- Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Polityka zwrotów
POLITYKA ZWROTÓW I REFUNDACJI:
Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.
O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres kontakt@powsigirki.pl
Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.
WARUNKI ZWROTÓW:
Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:
- Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 30 dni
- Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu
Zwrotowi nie podlegają następujące towary:
- Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
- Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą być zwrócone, np. towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których data ważności minęła.
- Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu i po dostarczeniu zostały rozpakowane.
- Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania.
ZWROT TOWARÓW
Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Towar należy wysłać na następujący adres:
Powsigirki
Ul. Klonowa 8, 61-160 Daszewice
Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.
PREZENTY:
Jeśli towar został oznaczony jako prezent w momencie zakupu, a następnie wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz bon upominkowy o wartości równej wartości zwróconego towaru. Po otrzymaniu zwróconego produktu zostanie do Ciebie wysłany bon upominkowy.
Jeśli towar nie był oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub osoba obdarowująca wysłała zamówienie do siebie, aby później przekazać produkt Tobie, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby wręczającej prezent.
KONTAKT DO NAS
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres kontakt@powsigirki.pl
Regulamin elektronicznej sprzedaży biletów na stronie
www.powsigirki.pl
§ 1
OGÓLNE WARUNKI
- Niniejszy regulamin, zwany w dalszej części Regulaminem, określa warunki i zasady korzystania z internetowego systemu sprzedaży biletów elektronicznych (dalej zwanych „bilet”) w firmie Vera Agnieszka Dachowska. Internetowa sprzedaż biletów jest realizowana poprzez stronę www.powsigirki.pl
- Regulamin określa w szczególności warunki i zasady zakupu biletów wstępu na imprezy typu zlot, spotkanie z widzami, koncert, projekcja filmowa i inne wydarzenia wymienione na stronie www.powsigirki.pl, w tym również warunki dokonywania płatności za bilety.
- Każdy Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem, zaakceptowania jego treści oraz przestrzegania wszystkich postanowień regulaminu.
- Właścicielem serwisu jest firma Vera Agnieszka Dychowska z siedzibą w Daszewicach 61-160 ul.Klonowa 8, adres poczty elektronicznej: kontakt@powsigirki.pl
§ 2
DEFINICJE
- Elektroniczny system sprzedaży biletów – serwis https://www.powsigirki.pl, zwany dalej serwisem.
- Użytkownik serwisu – osoba fizyczna lub prawna korzystająca z serwisu w celu zakupu biletu elektronicznego w imieniu własnym i na swoją rzecz.
- Bilet elektroniczny – bilet będący wygenerowany i wydrukowany z elektronicznego systemu sprzedaży biletów.
- Regulamin – Regulamin Elektronicznej Sprzedaży Biletów w firmie Vera Agnieszka Dychowska. Niniejszy regulamin, zwany w dalszej treści Regulaminem, którego uprzednia akceptacja wymagana jest w celu dokonania zakupu biletu przez Internet.
§ 3
ZASADY I WARUNKI ZAKUPU BILETU ELEKTRONICZNEGO
- Umowa sprzedaży pomiędzy firmą Vera Agnieszka Dychowska a Użytkownikiem serwisu zostaje zawarta w momencie złożenia zamówienia na zakup biletu elektronicznego oraz dokonania zapłaty poprzez serwis PayU lub przelew na konto 59116022020000000451741740 (Bank Millennium). Za chwilę zapłaty przyjmuje się moment uznania konta firmy Vera Agnieszka Dychowska lub przesłania w formie elektronicznej potwierdzenia złożenia dyspozycji zapłaty.
- Czynności opisane w ust.1 Użytkownik serwisu musi dokonać łącznie.
- Użytkownik serwisu w celu zakupu biletu powinien:
- zarejestrować się w serwisie podając swój login/adres e-mail oraz hasło dostępu, dane firmy oraz osób ją reprezentujących; przypadku danych osób prywatnych określić imię i nazwisko, kod pocztowy wraz z dokładnym adresem; adresem e-mail, numerem telefonu.
- zapoznać się z niniejszym regulaminem, poprzez zaznaczenie przycisku wyboru przy komunikacie „Zapoznałem się i w całości akceptuję treść Regulaminu Elektronicznej Sprzedaży Biletów w firmie Vera Agnieszka Dychowska
- Po dokonaniu rejestracji, wprowadzenia danych do formularza, zapłaty za zakup biletu oraz dostarczenia potwierdzenia zapłaty lub obciążenia konta, Użytkownik serwisu otrzyma w formie elektronicznej, bilet elektroniczny.
- Bilet elektroniczny jest w postaci pliku pdf.
- Użytkownik serwisu powinien sprawdzić zgodność danych znajdujących się na bilecie oraz go wydrukować. Poprzez zawarcie umowy sprzedaży Użytkownik wyraża zgodę na umieszczenie danych na bilecie w postaci imienia i nazwiska.
- Użytkownik podając dane osobowe do umieszczenia na bilecie ponosi pełną odpowiedzialność za podane przez siebie dane, że są one zgodne z prawda pod rygorem przepisów Kodeksu Karnego.
- W przypadku niezgodności podanych danych przez Użytkownika serwisu na bilecie będą one poprawione po złożeniu reklamacji na zasadach określonych w regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną w firmie Vera Agnieszka Dychowska
- Bilet nie może być kopiowany, skanowany, przesyłany ani też nie może być nieczytelny, zniszczony lub uszkodzony. W sytuacjach wymienionych w zdaniu wcześniejszym bilet będzie uznany za bezwzględnie nieważny i Użytkownik serwisu będzie zobowiązany do zakupu ważnego biletu wstępu.
- Zasady płatności szczegółowo określa serwis PayU.
- Cena biletu wyrażona jest w walucie polskiej PLN i zawiera podatek VAT.
- Vera Agnieszka Dychowska zastrzega sobie prawo do zmiany cen poszczególnych biletów, akcji promocyjnych bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych już do realizacji.
- Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 5 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Vera Agnieszka Dychowska nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostawie prądu, Internetu lub działania siły wyższej.
- Wszelkie płatności w Serwisie odbywają się za pośrednictwem serwisu PayU lub przelew na konto firmy Vera Agnieszka Dychowska. Wykonywanie płatności za pośrednictwem serwisu PayU wymaga akceptacji regulaminu serwisu PayU. Za treść i warunki regulaminu serwisu PayU odpowiada podmiot prowadzący ten serwis.
- Zamawiający zobowiązany jest uiścić cenę zakup Biletu bezpośrednio po dokonaniu zamówienia.
- Vera Agnieszka Dychowska zastrzega, że do sprzedaży promocyjnej może być przeznaczona ograniczona liczba Biletów, aż do wyczerpania Biletów objętych tą formą sprzedaży lub upłynięciem ustalonego przez Vera Agnieszka Dychowska terminu zakończenia promocji.
- Do każdego zamówienia wystawiana jest na życzenie Zamawiającego faktura. W celu otrzymania faktury Zamawiający zobowiązany jest do wysłania żądania e-mailem na adres kontakt@powsigirki.pl z podaniem prawidłowych danych do faktury wraz z numerem zamówienia. Faktury wysyłane są wyłącznie drogą e -mail.
- Zwrot Biletów nie jest możliwy.
- Na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta Zamawiającemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy (Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług w zakresie usług związanych z wydarzeniami kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.).
§4
ODWOŁANIE WYDARZENIA
- W przypadku odwołania wydarzenia, Vera Agnieszka Dychowska dokona zwrotu należności za zakupione bilety na konto, z którego została dokonana zapłata, w terminie do 30 dni.
- W przypadku zmiany czasu albo miejsca realizacji wydarzenia, Vera Agnieszka Dychowska poinformuje o tym fakcie Zamawiającego e-mailem oraz umieszczając stosowną informację na stronie internetowej ww.powsigirki.pl i Sklepu.
- W przypadku okoliczności wymienionych w ust. 2 powyżej, Zamawiającemu przysługuje prawo do rezygnacji z zakupionych biletów. W takiej sytuacji Zamawiający zobowiązany jest do wysłania na adres kontakt@powsigirki.pl informacji o chęci otrzymania zwrotu za zakupione bilety, w terminie określonym w wiadomości otrzymanej od Vera Agnieszka Dychowska. W powyższym przypadku Vera Agnieszka Dychowska dokona zwrotu należności za zakupione przez Zamawiającego Bilety, w terminie do 30 dni od daty otrzymania rezygnacji.
- Brak informacji ze strony Zamawiającego o rezygnacji z zakupionych Biletów w sytuacjach określonych w ust. 2 lub otrzymanie takiej informacji przez Vera Agnieszka Dychowska po upływie wskazanego w wiadomości e-mail terminu, będzie potraktowane przez Vera Agnieszka Dychowska jako akceptacja przez Zamawiającego zmiany czasu lub/i miejsca realizacji wydarzenia.
- Na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta Zamawiającemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy (Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług w zakresie usług związanych z wydarzeniami kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.).
§ 5
RODZAJE I ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG
Serwis jest serwisem usługowym i służy do zakupu biletów na imprezy wymienione na stronie https://www.powsigirki.pl a organizowane przez Vera Agnieszka Dychowska, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
§ 6
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Użytkownik dokonując założenia konta w serwisie oraz podania danych osobowych:
- wyraża zgodę na przetwarzanie przez Vera Agnieszka Dychowska jego danych osobowych, podanych przy rejestracji w serwisie, w celu wykonywania przez Vera Agnieszka Dychowska usług związanych z Serwisem.
- może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych przez Vera Agnieszka Dychowska do celów reklamowych, marketingowych, badania rynku i preferencji Usługobiorców uzyskiwanych w celu polepszenia jakości świadczonych usług.
- Administratorem Danych Osobowych jest Vera Agnieszka Dychowska
- Użytkownik ma prawo wglądu do treści swoich danych i ich poprawiania.
- Dane osobowe Użytkownika serwisu przetwarzane są wyłącznie na potrzeby związane ze sprzedażą biletów elektronicznych.
- Użytkownik może w każdym czasie dokonać zmiany podanych przez siebie danych osobowych wprowadzonych do serwisu poprzez zalogowanie się do swojego konta i wejście w zakładkę „Moje konto”.
§ 7
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia ogłoszenia.
- Vera Agnieszka Dychowska ma prawo do jednostronnej zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany te wchodzą w życie z dniem opublikowania ich na www.powsigirki.pl
- Użytkownik serwisu ma prawo składać pisemne reklamacje w sprawach dotyczących świadczonych usług. Reklamacje będą przyjmowane pod adresem email kontakt@powsigirki.pl lub Vera Agnieszka Dychowska 61-160 Daszewice ul.Klonowa 8 i będą rozpatrywane w terminie 14 kalendarzowych dni od daty ich wpływu do siedziby firmy. O wynikach zgłoszonej reklamacji Użytkownik serwisu będzie poinformowany niezwłocznie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z dnia 25 listopada 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135). Prawem właściwym w sprawach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez firmę Vera Agnieszka Dychowska jest prawo polskie.
- Właściwym do rozstrzygnięcia sporów wynikających z Regulaminu jest sąd powszechny w Poznaniu – właściwy ze względu na siedzibę firmy Vera Agnieszka Dychowska.